روزهاي مدرسه


nedaieshabnam

سلام به همگي

ميگم چه روزاي قشنگيه روزاي مدرسه صبح زود بايد بيدار شي يه كيف سنگين بزاري رو دوشت و بدو بدو بري مدرسه بعد جلوي در بگيرنت بگن دير اومدي اسمت چيه؟ بعد تو هم يه فاميل الكي از خودت دربياري و بگي اخ كه چه كيفي ميدهبعد بيان ناخوناتو نگاه كنن بري تو دستشويي قايم شي كه يه وقت نبينن و از نمرت كم نشه حالا شانس ما دخترا بعضي وقتا ميان صورتامونو نگاه مي كنن يه وقت اصلاح نكرده باشيميه سري همين اتفاق افتاد بچه ها به هم سيبيل قرض ميدادن

ماها تو مدرسه خيلي شريم مخصوصا من ولي نه سركلاس.....اينقد با بچه ها ميگيم و مي خنديم كه دل درد مي گيريم....اينا هم كه فقط منتظرن من يه كاري بكنم يا يه چيزي بگم بزنن زير خنده.....زنگ تفريح كه تموم ميشه ميگيم هركي اخر بياد كلاس خره (ببخشيدا بالاخره اين خرهم يه نوع حيوونه ولي اسمش بد در رفته) ديگه همه جوري به سمت كلاس مي دون كه فك همه مي افته ....ماميريم داخل كلاس بعد هركي كه وارد شد خرشدن رو بهش تبريك ميگيم....بعد بچه ها جلوي در كلاس جمع ميشن نميان تو كه يه وقت خر نشن و همديگه رو هل ميدن تو كلاس......خنده بازاريه برا خودش.....بعد كه همه اومدن سركلاس بهشون گفتم بچه ها واقعا خاك بر سرتون.....اينقد خنگيد كه فكر مي كنيد اگه من  بگم شماها واقعني خر ميشين اي خدااااا شفاي عاجل عنايت بفرما

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پي نوشت: خدا جون بخاطر همه چيز ازت ممنونم.....خداجونم خيلي دوست دارم.....درسته كه مشكلم حل نشده ولي صبر و تحملشو بهم دادي.....خداي مهربونم خيلي اروم سرمو رو پاهات گذاشتم و گريه كردم و نوازشم كردي.....الان حالم خيلي بهتره.....ميدونم اگه مشكلم حل نشه حتما حكمتيه پس اعتراضي ندارم......خدايا صد هزار مرتبه شكرت



نظرات شما عزیزان:

ماریا
ساعت12:39---11 آبان 1391
جالب بود عزیزم

دختر آریایی
ساعت22:06---21 مهر 1391
درود چرا آپ نکردی؟؟؟
منتظر آپتم


Mostafa
ساعت15:09---17 مهر 1391


Mehrdad
ساعت11:19---13 مهر 1391
سلام ندا جان مطلب خيلي خوبي گذاشتي ايول
راستي قالب جديد مبارك


ساعت20:08---11 مهر 1391
نگاهم را تا انتهای افقهای دور پرواز میدهم شاید آنجا نشانی از تو بیابم پاسخ:منم خيلي دوست دارم گلم

گرگنما
ساعت19:30---11 مهر 1391
سلام ابجی خوبی امید وارم مشکلت زود حل شه
پاسخ:عليك سلام داداشي.....مرسي عزيزم


ali
ساعت0:44---11 مهر 1391
سلام/پی نوشتت خیلی باحال بود/ممنون که بهم سر زدی/دعات میکنم که تو تمام مراحل زندگیت موفق باشی البته اگه دعای من پست از سقف اطاقم بالاتر بره/انشاا... موفق باشی/یاعلی
پاسخ:عليك سلام.....مرسي لطف داري....خواهش مي كنم كاري نكردم.....ممنون از دعاي قشنگتون.....انشاالله همه ي جوونا از جمله شما توي زندگيشون موفق باشن...


دخترآریایی
ساعت18:35---10 مهر 1391
من از اینکه صبح بیدار شم برم مدرسه اینقدر بدم میاددددددددد

هنوز بیدار نشدم خوابم میاد

ولی...

تو مدرسه میترکونییییییییییییییم شدید

جات خالیمنم حاضرم بميرم ولي صبح واسه مدرسه بيدار نشم....اره جام خالي اگه منم مي بودم با همديگه مي تركوندييييييم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,| ساعت 1:37| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت